Prenájom IT zariadení - Obchodé podmienky

Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa vzťahujú na všetky Zmluvné strany (ďalej len „zmluvná strana“) alebo Spoločne (ďalej len „zmluvné strany“), ktoré vstupujú do právneho vzťahu s Poskytovateľom služieb (furbify s.r.o.) v dôsledku prenájmu IT zariadení.

 

1. Definícia služby poskytovanej poskytovateľom služieb, vymedzenie pojmov

1.1. Služba poskytovaná poskytovateľom služieb

Poskytovateľ služieb prenajíma IT zariadenia (predovšetkým notebooky, PC, monitory) za denný poplatok. Dlhodobý prenájom (týždenný, mesačný alebo dlhší) je možný na základe individuálnej požiadavky.

1.1.1. Poskytovateľ služieb sa zaoberá repasovaním a prenájmom IT zariadení.

1.2. Pojmy:

1.2.1. Poskytovateľ služieb: Zmluvná strana, ktorá poskytuje služby dohodnuté v zmluve: furbify s.r.o.

1.2.2. Zmluvná strana: fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvára Zmluvu s Poskytovateľom služieb.

1.2.3. Zákazník: osoba, ktorá využíva službu poskytovanú Poskytovateľom služieb.

1.2.4. Zákazník: Zmluvná strana.

1.2.5. Zariadenie: počítačové zariadenie zákazníka (napr. stolný počítač,notebook, monitor atď.), ktorého sa objednaná služba týka.

 

2. Spôsob používania služby, postup pri uzatváraní zmluvy a obmedzenia používania služby.

2.1 Spôsob používania služby

2.1.1 Službu je možné využívať po oboznámení sa s VOP a prijatí Zásad ochrany osobných údajov.

2.2. Postup pri uzatváraní Zmluvy

2.2.1 Zmluvu môžete uzavrieť a objednať si služby od Poskytovateľa služieb telefonicky na čísle +421 905 399 198 alebo zaslaním e-mailu na adresu webshop@furbify.sk. Zmluva alebo objednávka je uzavretá, keď zákazník dostane potvrdenie o jej uzavretí.

2.2.2 V prípade telefonickej objednávky Zákazník berie na vedomie, že si vždy vyžiadame písomnú objednávku e-mailom (bod 2.2.3.).

2.2.3 V prípade objednávky cez internet Zákazník berie na vedomie, že všetky požadované údaje musia byť vyplnené pravdivo. Pri vypĺňaní objednávky musí zákazník uviesť, že súhlasí s obsahom VOP.
2.2.4. V prípade prenájmu zariadenia zmluvnou stranou môže byť len osoba, ktorá dovŕšila 18 rokov. Prenájom môže byť podmienený zaplatením zálohy, ktorej výška závisí od hodnoty prenajímaného majetku.
2.2.5. Záloha bude vrátená v plnej výške na konci doby prenájmu za predpokladu, že nedošlo k poškodeniu prenajatého zariadenia. V prípade vonkajšieho poškodenia alebo poruchy zariadenia budú náklady na opravu odpočítané z kaucie. Na základe individuálneho posúdenia môže byť záloha odpustená.
2.2.6 Na požiadanie nainštalujeme do prenajatého zariadenia aj operačný systém (súčasť denného poplatku). Na požiadanie môžeme nainštalovať aj iný softvér alebo zabezpečiť inštaláciu na mieste, tieto služby sú spoplatnené.


3. Poplatky za dodanie a platobné podmienky

3.1. Poplatky za dodanie
3.1.1 Aktuálne poplatky nájdete na webovej stránke www.furbify.sk v časti Dodacie podmienky.
3.2. Platobné podmienky
3.2.1 Zákazník môže zaplatiť pred použitím služby bankovým prevodom.
3.2.2 Platba je možná aj platobnou kartou.


4. Prípady zmeny zmluvy, zrušenie zmluvy

4.1. Dôvody vyplývajúce zo záujmov strán alebo externé príčiny 
4.1.1. Ak zákazník neprevezme prenajaté zariadenie, je povinný zaplatiť Poskytovateľovi služieb celkovú cenu za službu a doručenie. 
4.1.2. Poskytovateľ služieb môže zrušiť prijatú a potvrdenú zmluvu len z dôvodu mimoriadnych udalostí (úraz, choroba) alebo z dôvodov uvedených v bode 5.1.5. Poskytovateľ služieb nenesie zodpovednosť za takéto zrušené zmluvy.
 

5. Zodpovednosť

5.1. Zodpovednosť Poskytovateľa služieb
5.1.1. Poskytovateľ služieb je povinný splniť potvrdenú objednávku v súlade s podmienkami uvedenými v potvrdení.
5.1.2. Poskytovateľ služieb je povinný bezodkladne informovať zákazníka o akejkoľvek zmene, ktorá by mala vplyv na jeho dohodu podľa zmluvy.
5.1.3. Poskytovateľ služieb nenesie zodpovednosť za akékoľvek vymazanie/stratu súborov/údajov na zariadení (zariadeniach) Zákazníka.

5.1.4. Poskytovateľ služieb nenesie zodpovednosť za prípadné škody/poškodenia spôsobené na zariadeniach/prístrojoch zákazníka.

5.1.5. Vis major: sem patria najmä prírodné katastrofy, epidémie, vojny, štrajky atď. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za škody v prípade výskytu okolností spadajúcich do tejto kategórie.

5.2. Zodpovednosť Poskytovateľa služieb

5.2.1 Zmluvná strana je povinná bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi služieb každú zmenu, ktorá má vplyv na ich dohodu podľa zmluvy. Zmluvná strana znáša všetky škody, ktoré vzniknú v dôsledku neoznámenia.

 

6. Prípady plnenia zmluvy

6.1. Plnenie
6.1.1.1 Zmluva sa považuje za splnenú, ak Poskytovateľ služieb vrátil zariadenie Zákazníka na adresu uvedenú v objednávke, čím splnil záväzky prijaté v zmluve.

6.1.2. Zmluva sa považuje za splnenú aj vtedy, ak Poskytovateľ služieb zašle prenajaté zariadenie na dohodnutú adresu, ale Zákazník si ho neprevezme.

 

7. Ostatné, záverečné ustanovenia

7.1 Tieto „Všeobecné obchodné podmienky“ nadobúdajú účinnosť 1. júna 2024.

7.2 Poskytovateľ služieb je oprávnený jednostranne zmeniť VOP za podmienky, že uzatvorené zmluvy sa riadia podmienkami VOP platnými v čase ich uzatvorenia.

7.3 Zmluvné strany budú riešiť všetky spory vyplývajúce zo zmluvy predovšetkým vzájomnou dohodou. Ak sa spor nepodarí vyriešiť mimosúdnou cestou, zmluvné strany ho predložia Okresnému súdu v Komárne.