Často kladené otázky
VŠEOBECNÉ OTÁZKY
Čo je renovovaný počítač alebo notebook?
Naše renovované počítače a notebooky sú business-class modely od známych výrobcov (HP, DELL, Lenovo, Fujitsu), ktoré pochádzajú z overených zdrojov, či už od bánk alebo veľkých korporácií. Tieto zariadenia sú dôkladne očistené, obnovené, v prípade potreby aj opravené a jednotlivo otestované v rámci dôkladného procesu obnovenia. Produkty pred odoslaním znovu skontrolujeme, starostlivo zabalíme a následne ich odovzdáme kuriérovi.
Viac informácií o renovovaných produktoch nájdete tu.
Kategórie našich produktov nájdete tu.
Čo znamená business class notebook alebo počítač?
Aj renomovaní výrobcovia ako napríklad Dell, HP alebo Lenovo zaraďujú svoje produkty do dvoch kategórií:
- konzumerské notebooky a počítače - určené na bežné použitie,
business class notebooky a počítače - vhodné na dlhodobú nepretržitú prácu (8-24 hodín), preto majú vyspelý chladiaci systém a odolný kryt. Zvyčajne sú vyrobené z kvalitných a odolných materiálov, často majú hliníkový, horčíkový alebo iný kovový kryt. Disponujú mnohými extra funkciami, ako napr. čítačka odtlačkov prstov, ergonomická podsvietená klávesnica, dokovacia stanica, čítačka kariet SmartCard, HDMI, otočný displej alebo viac USB portov navyše.
Čo je operačný systém?
Operačný systém je softvér (program), ktorý je nevyhnutný pre fungovanie počítača. Medzi jeho úlohy patrí okrem iného správa hardvéru, spúšťanie programov a udržiavanie komunikácie medzi používateľom a počítačom.
Je nainštalovaný operačný systém na notebooku/počítači?
Ak ste si objednali k vybranému počítaču alebo notebooku operačný systém, tak vám ho naši kolegovia nainštalujú. Po prevzatí objednávky môžete produkt bezstarostne používať.
Sú v balení k bezdrôtovej myši pribalené aj batérie?
Áno, batérie sú súčasťou balenia.
Čo obsahuje softvérový balík?
Ak k vybranému počítaču pridáte aj softvérový balík, naši technici vám nainštalujú starostlivo zostavený softvérový balík, ktorý je takmer nevyhnutný pre každodenné použitie. Tento balík obsahuje nasledovné programy: prehliadač obrázkov, prehrávač médií, napaľovačku CD / DVD, hudobný prehrávač, program na kompresiu súborov, správcu súborov, Skype, Open Office a najnovšie webové prehliadače. Tieto softvéry sú k dispozícii zadarmo, servisný poplatok sa platí za náklady na inštaláciu.
Môžem si objednať iné SSD, aké je v zariadení?
Áno! Na našej webovej stránke si môžete vybrať konfiguráciu svojich produktov. Ak máte otázky týkajúce sa konfigurácie konkrétneho produktu, neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis.
OTÁZKY OHĽADOM DOPRAVY A SPÔSOBU PLATBY
Je možné osobné vyzdvihnutie objednávky?
Svoju objednávku si môžete prevziať na preberacích miestach GLS alebo Packeta, prípadne osobne v Kolárove na adrese Osada Reviczkého 3869/38.
Koľko stojí doprava?
Maloobchod:
- osobné vyzdvihnutie v Kolárove zdarma
- expresné doručenie kuriérom na adresu 5, 90 EUR (1-2 prac. dni)
- štandardné doručenie na adresu 3, 90 EUR (3-4 prac. dni)
- prevzatie na preberacom mieste (GLS) 5, 90 EUR (1-2 prac. dni)
- prevzatie na preberacom mieste (Packeta) 3, 40 EUR (3-4 prac. dni)
Veľkoobchod:
- expresné doručenie kuriérom na adresu 4, 90 EUR (1-2 prac. dni)
Ďalšie informácie ohľadom dodania
Ako rýchlo dostanem svoju objednávku?
Objednaný produkt odovzdáme kuriérovi najneskôr do 1-2 pracovných dní.
Dôležitá informácia: gamer počítače pred zasielaním opätovne otestujeme, preto je ich dodacia lehota až 2-3 dni.
Ako môžem zaplatiť zásielku? Aké sú spôsoby platby?
Dobierka: Pri prevzatí zásielky objednávku uhradíte kuriérovi v hotovosti.
Platba prevodom: Po potvrdení objednávky vám pošleme e-mail, ktorý obsahuje bankové údaje pre uskutočnenie platby. Ako indentifikátor zadajte číslo objednávky do poznámky. Po prijatí platby objednaný produkt pošleme kuriérom, o čom vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
Platba kartou: Mastercard SecureCode / VISA
Kde si môžem pozrieť produkty osobne?
Naše vystavené produkty si môžete pozrieť v našom obchode furbify PC Shop v Kolárove na adrese Osada Reviczkeho 38.
Čo všetko je súčasťou balenia?
V balení nájdete všetko potrebné pre prevádzku zariadenia. K počítaču pribalíme napájací kábel, k notebooku okrem napájacieho kábla aj nabíjačku. Ak ste si objednali monitor, v balení nájdete napájací a aj dátový kábel.
ĎALŠIE OTÁZKY
Čo je cenová garancia?
Ak objednaný produkt v nasledujúcich 8 dňoch nájdete lacnejšie v našom e-shope, vrátime vám cenový rozdiel.
Detalnejšie informácie ohľadom tejto služby nájdete tu.
Nepáči sa mi produkt a chcem to vrátiť. Čo mám robiť?
Na každý produkt ponúkame 30-dňovú skúšobnú dobu, počas ktorej je možné vrátiť produkt bez udania dôvodu a my vám vrátime kúpnu cenu.
Pred vrátením produktu si pozorne prečítajte tieto informácie.
Odoslal(a) som objednávku, môžem ju ešte zmeniť?
Áno, môžete ju zmeniť, stačí sa obrátiť na náš zákaznícky servis a naši kolegovia vám to vybavia.
Čo v prípade, ak je objednaný produkt poškodený?
Je dôležité, aby balík bol skontrolovaný a otvorený v prítomnosti kuriéra. V prípade poškodenia je nutné spísať zápisnicu. Ak je balík poškodený okamžite kontaktujte náš zákaznícky servis, zadajte produktový kód a pošlite fotku o poškodenom produkte.
Zakúpený produkt sa pokazil, ako môžem požiadať o opravu?
Ak sa produkt pokazil, obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Ako si môžem uplatniť zľavový kód?
Zľavový kód je možné zadať počas nákupného procesu kliknutím na tlačidlo „Vložiť zľavový kód“. Pokiaľ je zľavový kód platný, po zadaní sa to automaticky nabehne.
Aká záruka sa vzťahuje na renovované mobilné telefóny?
Na všetky renovované mobilné telefóny poskytujeme dvojročnú záručnú dobu (namiesto nariadeného 1 roka). Záruka sa vzťahuje len na mechanické poruchy, ktoré sa vyskytnú počas bežného používania telefónu, ako napríklad porucha reproduktora či batérie, resp. na prípady keď sa zariadenie nezapne.
Na mobilné telefóny sa vzťahuje 30-dňová záruka vrátenia peňazí. Ak z akéhokoľvek dôvodu nie ste so zariadením spokojní, môžete nám ho vrátiť a my vám vrátime kúpnu cenu. Tovar a príslušenstvo je potrebné vrátiť v takom stave, ako ste ho kúpili. Ďalšie informácie vám poskytnú kolegovia z nášho zákazníckeho servisu.
Čo zahŕňa záruka na renovované mobilné telefóny?
- Porucha reproduktora/mikrofónu
- Zariadenie sa nezapne ani po nabití
- Zlyhanie batérie do 30 dní
Zlyhanie hardvéru
Na čo nevzťahuje záruka v prípade renovovaného mobilného telefónu?
Poruchy alebo poškodenia spôsobené nesprávnym alebo neobvyklým používaním telefónu, neopatrnosťou, nedbalosťou, nehodou (rozbitie alebo prasknutie obrazovky, nárazy, preliačiny) alebo pripojením k nekompatibilnému zariadeniu.
Chyby alebo poškodenia vyplývajúce z nesprávneho používania, údržby, opráv zariadenia, prípadne neoprávnené, zmenené, či upravené softvérové aplikácie. Tiež vplyvy prostredia, ako napr. voda, vlhkosť, extrémne nízke alebo vysoké teploty, náhle zmeny v prírodných podmienkach, korózia, oxidácia, nesprávna manipulácia s telefónom, poškodenie s iným nevhodným zariadením, potravinami alebo chemickými látkami.
Čo je súčasťou balenia v prípade renovovaného mobilného telefónu?
- Renovované mobilné zariadenie
Nabíjačka